Morning glory!

Kan man annat än att bli glad när man vaknar och ser den vackraste soluppgång som den denna morgon?
Otroligt vackert med alla färger! Jaja, har gjort det jag ska idag här och ska snart bege mig hemåt för att tag i städningen igen.. Ja, det blev ju inte så mycket till att städa igår. allt annat verkade mer intressant då (Till och med plugga). 
Köpte ju hem lite målarsaker, nya blommoir och krukor igår så de blev att dekorera om i vardagsrums-fönstret.
Sen dök jag ner i teoriboken en stund och efter ett tag så kände jag hur hjärnan var som bomull.
Satte mig ner med min hemsida ( www.paulapersson.n.nu ) och fixade den med ny design och lite nya priser.
Fick hjälp utav Johan också, så den blev ju kanon! Tack!

När jag kollade på klockan nästa gång visade det sig att jag suttit och pillat med hemsidan i över 2 timmar! ( Det kan förklara varför jag kände mig dåsig haha).
Lämnade datorn och gav mig på mina naglar istället - Ny design! Det blev väl sådär, men helvete va svårt det är att måla design med vänster hand.
När jag var klar så tog jag fram min konstnärs-"talang" och gick lös på 2 tavlor.
Så ja, igår var det en riktigt kreativ dag, sånna dagar gillar jag!
Efter lite mat så dök jag ner i soffan och skrattade tills tårarna spruta till denna herre på bildden nedan. 
Otroligt duktig buktalare som har den sjukaste humorn ever! Kunde verkligen inte sluta skratta när han tog fram "Peanut" (mitten)... Han är ju så in i helvete rolig! De va nog en blanding av min sjuka humor och en del trötthet som gjorde sitt. Men efter den 30 minutrar långa skrattattacken så kände jag att jag knappt kunde hålla ögonen öppna och det var dags för sängen.
F.v - Walter, Peanut & José. 


Idag ska jag som sagt ta tag i städning och tvättning. Sen kl 16:00 kommer Michelle hem till mig och ska fixa sina naglar! Förstärkning och en nagel som behövde förlängning, vi får se hur det blir, men det ska nog gå bra!
Lägger upp före och efter bilder på hemsidan såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0