HU jeda mig...

.. Vad jag är dålig på att blogga.
Eller egentligen är jag inte dålig, det finns bara inte tid för det helt enkelt. Man får prioritera andra viktigare saker ibland än sin egna blogg.
Att blogga är ju inte hela ens liv. Om ens 1/4 ens. iaf inte i mitt. Aja nog pratat ur nattmössan.

Senaste tiden har de väl hänt allt möjligt. har varken tid lust eller ork att sitta och skriva ner allt i minsta detalj utan sammanfattar det så här:

Veckor utan en endaste sovmorgon , ja de börjar kroppen och inte minst huvudet känna av.
Nagelkunderna kommer och går, dom ramlar in likt ett korthus rasar när man är lite darrhänt. Massor av nya kunder hela tiden och jag har bokningar ända in i December! Sjukt roligt.

Imorgon är det en Väldigt viktig dag!

Nu idag är det fullt upp hela dagen. Första prio är att vänta att klockj*veln ska slå 09.00 så jag kan skutta ner till affären och införskaffa mig lite cancerpinnar! Jupp, thats it.

Första nagelkunden kommer kl 09:30, sen är det plugg, matlagning och städ som gäller enda gfram till kl 17.00
Då är det dags att ännu en gång lägga sig under nålen för den sista steget på detta steg. Ja det kommer mer kladd på armen, garanterat!

Så trött och slut som jag är så kommer jag välk att somna där i stolen. Stackars jävla A.S. som måste stå ut med mitt snarkande. Undrar vem som låter mest, maskinen eller jag?

Var på fest i helgen. Rätt ok, men inte så roligt när man blir mer eller mindre ignorerad. Fast de kanske bara såg ut så från mitt håll. Nej, ryggen imot och kakkel med andra utom sig själv där. Ja det är nog omedveten ignoration.  Träffade nytt intressant folk, det var ju roligt iaf. :)
Men kvällen avslutades lyckat iaf efter en "cykeltur" hem och slänga sig i en renbäddad säng. Lovely.
baksmällan dagen efter är en annan historia.
Träffade på en kär vän som jag knappt sett på ett år. Så det blev ett lyckat avslut på även den kvällen.

Nu ska jag ta mitt trött arsle (och resterande kroppsdelar) och göra iordning nagelbordet.





Pluggerlipluggplugg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0