Beautiful nails.

Senaste veckan som var och börjar på denna har inneburit en sak nämligen naglar naglar och åter naglar.
Det är så roligt och nu börjar jag få in en riktigt bra teknik med Akrylen! Känns så roligt när det flyer på!

I fredags var det dags för utgång med Sandra m.fl. Satt hemma hos Malin & Marie Ross och drack vin på dras balkong och hade det skit trevligt, prata om allt mellan himel och jord, och när klockan var strax innan 23 så var det dags att ta cyklarna ner på stan. 
Men helt allvarligt, jag fattar inte hur jag kunde bli så berusad av EN flaska Gazela. Det är inge starkt vin över huvudtaget endast 8,5%, men ja snurrig blev jag...Sandra och Linda också. 
Dansade rövarna av oss inne på KLiN och hejade fram Malin som var med på DJ-battle. Tyvärr ingen vinst denna gång, men hon är duktig ändå :)

Vid midnatt så började vi tröttna på att få lov att armbåga oss fram (och bli knuffad av dem) så Sandra jag och Linda bestämde oss för fyllekäk. Centrumgrillen here we come. Satt där inne och flummade nån timma innan vi flumade oss upp mot Hagalund igen.
Hade en riktigt trevlig kväll :)


I förrgår så kom min nya kyl och frys (ja inte nytt nytt, men fint begagnade) så de innebar en sjujäkla massa konkanden upp och ner för alla 3 våningar.
Plus att vi fick riva "skafferi"-skåpet som stod ovanför min gamla kyl och frys. Dom var ju bara 145 cm ca, och dom nya är väl ca 180 höga så skåpet fick tyvärr inte plats så nu får jag leta efter ett nytt lite mindre skåp att ha ovanpå.
Vi hade bara ett problem, "nya" kylar och fryar ska helst stå ikopplade (tomma) ett dygn innan man sätter in maten. Så då var det ett pussel att försöka klura ut vad jag skulle göra av alla frys och kylvaror jag hade.

Men som tur var erbjöd sig brorsan att ta med min frysmat till honom då han hade plats i frysen i källaren. Perfekt, nu återstod bara kyl-varorna. Men mamma hade som tur var en sån där kylbox som går på ström som är som ett litet kylskåp, så de fick jag låna :)
Men nu är all mat på sitt rätta ställe och jag är supernöjd!
Första riktigt fungerande frysen sen jag flyttade in och jag har bott här i 3 (!!) år redan.

Nöjd som tusan!

Igår kom Sandra hem till mig en sväng och vi fikade pratade och jag gjorde naglar på henne.
Dom blev riktigt fina trotts att jag höll på att fila av stackarns naglar där ett tag. Men ja, bra blev dom. Nu får vi se hur länge dom håller bara :)


Idag ska jag till körskolan och så ska jag åka med Mats till Falun för att köra halkbana. Ska bli skit skoj! Eftersom jag har kört den en gång innan så vet jag vad som väntar mig.
Och nej.. jag kuggade inte första gången, det var bara det att giltighetstiden hade hunnit gått ut så jag måste göra om det. 

Nagelkunden i måndags

--->
Före & Efter (klicka på bilderna för större bilder)

Sandras naglar som jag gjorde igår :)
Glittrigt som tusan - snyggt som tusan!

För mer bilder och info om du själv vill göra naglar gå in på:
www.paulapersson.n.nu ( Just nu har jag rabatterade priser under hela Oktober!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0