Shopping!

Ja, som jag skrev i tidigare inlägg så var jag och mina goda vän Sandra på invigningen av butiken New Yorker.
Det var jag, Sandra och 100 andra pers som stod där utanför med hög förväntan!
Till sist klippte dom bandet och alla rusade verkligen in! Sandra skulle köpta en jätte fin rutig klänning, i lite 50-tals modell. Men jag har aldrig i hela mitt liv sett en klänning ta slut så fort! Tjoff så var alla borta! Så Sandra fick helt enkelt se sig om efter något annat. Till sist hittade hon en fin tröja/tuika, vet inte riktigt i vilken kategori jag ska lägga den i så ja, tröja/runika/klänning (?) får duga!. Fin var den :)
Trodde att affären inte skulle ha så roliga kläder, eftersom jag aldrig hört talas om dom förut.
Men ack vad jag fick äta upp dom orden!
Gud hittade massor av kläder jag ville ha, men hittade det jag skulle ha, en helt vanlig svart Bolero för 89:-. Som hittat!

Sen sprang vi runt lite mer på kupolen ( eller ja i nästan varje affär kändes det som) och jag hittade ett armband på Glitter.
Efter att vi var klara på kupolen så cyklade vi ner till stan och åt lunch på Kina. Satt där i någon timme och åt god mat, drack kaffe och tjattrade.
Mätta och belåtna så tog vi en runda på stan också. Vi tog en sväng in på Lindex och det ångrar jag Inte!
Det var nämligen rea på en väska jag har haft ögonen på väldigt länge.
Nöjd och lite stolt över att jag väntat md att köpa den, gick jag till kassan för att betala.
Där så säger kassörskan att det är Ta 2 betala för 1, på alla accesoarer så jag kikade lite till. Det slutade med två väskor för endast 129:-!!!

Så även om jag har "shopping-förbud" så är jag riktigt nöjd med mina klipp!
Tror Sandra är minst lika nöjd med sina köp. :)


(Klicka på bilderna för att få dom större)

Nu är man bra trött, men nu ska det städas!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0