"När vi har köpt den här behöver vio bara en Popcornmaskin, sen är det perfekt!



I en vitvarukedja någonstans i sverige pågår en het diskution mellan man och fru


Min fru: Nej, säger jag! Nu går vi.

Jag: Meh! Jag ska ju ha den på KONTORET!

Min fru: Glöm det.

Jag: Det står ju för fan här: ”Offices – Hotels – Restaurants”. Jag och N har ett ”office”!

Min fru: (Skakar på huvudet) Du och N har inte ett kontor. Ni har en lokal ni åker till och sitter och tittar på Youtube-klipp i för att folk ska tro att ni har riktiga jobb.

Jag: Taskigt sagt. Jag blev lite kränkt av det där faktiskt.

Min fru: (Himlar med ögonen) Nu går vi.

Jag: Jag skiter i vad du säger. Jag ska ha en sån här.

Min fru: (Tappar tålamodet) Ni är TVÅ personer på ert kontor, Fredrik! TVÅÅÅ!

(Min fru blänger på mig, jag tittar på maskinen, personalen tittar på min fru)

Jag: Det är ju för fan därför det finns två kranar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0